خطیب جمعه عوامیه عربستان:

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اندیشه جويان و آدرس mohammad-taha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد
.






آمار مطالب

کل مطالب : 450
کل نظرات : 48

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2
باردید دیروز : 155
بازدید هفته : 361
بازدید ماه : 356
بازدید سال : 1947
بازدید کلی : 207057
خطیب جمعه عوامیه عربستان:
 

خطیب جمعه عوامیه عربستان:
برای شهادت در راه آزادی آماده‌ام

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شیخ نمر باقر النمر، روحانی برجسته عربستانی در واکنش به شایعات منتشره درباره بازداشتش توسط وزارت کشور سعودی تاکید کرد، در راه رسیدن به آزادی برای شهادت آمادگی دارد.


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی الملتقی، آیت الله شیخ نمر باقر النمر که منابع خبری از بازداشت وی به دستور مستقیم وزیر کشور جدید عربستان خبر داده بودند، در سخنانی درباره شایعات منتشر شده درباره بازداشتش با اشاره به اختلافات داخلی آل سعود گفت: هیچ قدرتی نمی‌تواند تلاش مردم برای دستیابی به کرامت و منزلت انسانی، آزادی و عدالت را متوقف کند.

وی در ادامه خطاب به آل سعود افزود: می‌خواهید مردم را بکشید، بکشید، اما بدانید که خون شهدا درخت منزلت انسانی، آزادی و عدالت را آبیاری می‌کند و این درخت را به ثمر می‌رساند.

شیخ النمر تاکید کرد که سخنان و سلاح‌های رژیم سعودی از کار افتاده و دیگر اثری ندارد. به همین دلیل رژیم به سلاح‌های قدیمی مانند شایعه‌پراکنی روی آورده است و این شایعات را سازمان اطلاعاتی رژیم پخش می‌کند.

وی گفت: کشور با بحران داخلی و کشمکش بر سر قدرت روبه رو است و رژیم سعودی می‌خواهد با پخش چنین شایعاتی مردم را سرگرم کند، اما موفق نخواهند شد.

شیخ نمر تاکید کرد که جنبش مردم متوقف نخواهد شد و من امیدوارم خون من هم مانند خون شهدا باعث رشد درخت کرامت شود. من اطمینان دارم که بازداشت یا قتل من باعث تشدید تحرکات مردمی می‌شود.

 


تصاویر زیباسازی نایت اسکین

تعداد بازدید از این مطلب: 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود